Wednesday, November 4, 2009

KAWASAKI KLX150S

Baru dilancarkan di Malaysia yang bakal mengamit kembali kenangan zaman AZROY..." ku jejak, jalan yang berliku" ....sambong la sendiri layannnnn......

RM8,589.00 Harga menarik

Rega pun dalam lingkungan mampu milik...pas ni makin ramai la pulak remaja2 kita main motor ni...leh la depa merempit kat dalam hutan pulak...
Ni kata Pengurus Besar Kawasaki Malaysia Jeffrey Lim
"Harga jualan bagi Kawasaki KLX150S ialah RM8,589 seunit dan menerusi pengenalan model ini, kami yakin ia akan membantu meningkatkan jualan motosikal pada tahun hadapan,'' katanya ketika ditemui selepas majlis pelancaran di sini semalam.

Model berkenaan dilengkapi dengan enjin silinder empat lejang dipadankan dengan karburator Keihin NCV24 yang mampu mencapai kuasa maksimum 11.5hp@8000rpm dan daya pecutan (tork) maksimum 12Nm@6500rpm.

Untuk Info lanjut klik jer cni.............. Kawasaki Malaysia

Galeri gambar ni diciplak dari web Indon

Tapi model ni di Indonesia bulan Mei'09 dah masuk sana...apasal kat Mesia ni baru jer lancar...apapun dengan pelancaran model ni mungkin akan ada lahir pelumba2 motorcross baru bagi menghangatkan lagi dunia pemotoran Malaysia.

Peazz...

ps : MekGarry hg jual Beskat hg amik ni pulak, leh jadi eskot dan photograper kita org jer...tu pun kalau kaki hg sampai la.

No comments: