Sunday, November 1, 2009

Mana Satu

Keperluan ka Kehendak...kata kawan2 Tepen, tapi nafsu mengatasi semua tu...kalau ikut 3 tiga nak amik...padan muka aku pastu...en3 ni saja jer nak pelepas apa yang ada kat benak kepala otak aku ni kut2 member yg jengok ni boleh bagi komen sikit mana satu yang perlu didahulukan atau lupakan saja ketiga tiga tu....uhkkkk...uhkkkk...uhkkkk.....

Yang ni kalau amik muka 4k...pening 3 thn 200 bulan2,
Tapi gambar atas tu lagi pening 250i tu
yg 4k tu 200i jer.
Tapi racun roundup yg depa tabur tu dah menular
dalam badan ni...
Tambah 1k jer sal Elly tolak leh dapat 3k.

Hat ni pulak panas bila asyik masuk program
kayuh yg campor ngan Roodies....
Boleh ikut depa tapi depa senang jer kayuh
aku yg MTB ni betungkus lumus kerah kaki..
Gambar atas tu Champion punya
Tapi aku nak amik Frame Raleigh lebih kurang sama ngan
pattern atas tu...Team 10 Raleigh Frame.
Budjet 2k leh siap satu basikal kut..


Yang ni biasa la...minat lama dah...dulu main masa pakai Negetif lagi.
Camera last lepas tinggalkan minat ni adalah Sony EOS888
Lani datang minat balik sal ramai dah rakan tepen
dok racun...
yang 200 tu kalau RM500 skrg gak aku bayar
CASH

Peazzz...

ps : Maila bagi komen apa2 pun buat panduan aku..

No comments: