Wednesday, March 31, 2010

Cameron Highland

Tahun ni jer sedar tak sedar dah 3 kali aku pi panjat sana,

First ngan Beskat....CHM Taiping saja amik link tu pasal cerita dia best, maklum la first time buat rekod.

Second ngan Keta....MatrixClub

Third ngan Kuda....EleganClub....27-28 March 2010.

Konvoi kali ni disertai oleh 22 buah kuda yang datang dari utara (Kedah,Penang) 10 buah + aku 11 ler...dan dari Kuala Lumpur juga 10 buah...+ sorang datang lewat jadi 11 gak...xtvt cam biasa...petang lepas check in dan refresh badan ... bergerak ke Pekan Brinchang layan perut yang lapar di pasar malam...macam macam ada tapi yang jadi tumpuan aku cendawan goreng tepung...kena panas2 umppphhhh...

Malam seperti biasa bila dah reramai ni jamuan BBQ diatur so sambil membakar dan menunggu bolehlah beramasmesra ngan kengkawan yg turutr serta ... yang lama banyak cerita boleh diperbincangkan dan yg baru kita boleh pereratkan lagi perkenalan...

Esoknya xtvy diteruskan dengan melawat ladang Strawberry, Teh Boh Sg Palas, Pasar Kea Farm, ladang sayur dan seterusnya layan coner turun balik ke Spg Pulai...selepas makan tengahari...konvoi berpecah dan balik ke destinasi memasing...

Aku kalau ikut perkiraaan cahaya dan bunyi...adalah orang no 1 sampai balik kesarang...buka sebab bawa laju tapi aku la orang yang paling dekat dari yang lain lain...so sudah pasti la aku sampai dulu...hehehe...yang lelain diberitakan sampai kerumah memasing lepas magrib dan ada yang kandas disebabkan hujan lebat...apapun semuanya selamat kembali kepangkuan orang yang tersayang...

Jumpa lagi dilain Konvoi...Kau orang semua memang hebat.



Peazzz...

No comments: