Thursday, April 8, 2010

Kecik Dunia Ni...

Pi mana mana pun rakan ham sentiasa diperlukan...baru baru ni masa ABP09 tengah sibuk sibuk rikki kawasan sebelum red carpet terserempak ngan RES dan GTO...sembang punya sembang rupanya ramai yang terlibat tuk keselamatan...tapi tak sempat bergambar dengan mereka semua pasal masing2 dengan tugasan sendiri...maklumla ramai betul orang malam tu...

Tapi sempat la pukul gambar 2 orang ni...segak bergaya..memasing, betul betul cam bonzer...hikhikhik jangan marah..

RES

FRU

Ramai lagi...tapi sorry tak dan nak pukul hampa...FNF, DMA dan geng2 pradas....insyallah lain kali kita jumpa. Tapi ada sorang ni sian dia dok sorang sorang layan...show...kawan yg sepatutnya teman tak dapat datang sibuk katanya...

Kenal ka sapa tu...baik orangnye...
He he he jangan marah.

Peazzz...

3 comments:

9W2OCC SHAM said...
This comment has been removed by the author.
9W2OCC SHAM said...

tak patut,,, tak patut rakan tu g sorang2,,,

lagi tak patut,,, lagi tak patut,,,
hang pas kat hangpa jer,,,

memang tak patut,,, memang tak patut,,,

zan-xray said...

nasib baik tak amik gambo masa awek baju belang tu dok sebelah hehe.. kalau tak abang kat atas yg duk kat gunung kinabalu tu lagi kata tak patut tak patuttt..

Semangat rakan.. janji pi kena pi jugak walaupun drive jauh sorang-sorang.