Sunday, February 13, 2011

Kut Terjumpa


Kalau ada rakan rakan kayuh kat Tepen terjumpa Helmet cam kat atas tu tertinggal kat deret kedai berhampiran Lake View, Anak aku tertinggal helmet tu masa dia berhenti rehat pastu kayuh balik lupa nak pakai baru sedar petang tadi menda ni tak der..pi tengok balik dengan harapan kut ada lagi tapi hampa. kut la ada kawan2 terjumpa tak tau nak pulangkan pada sapa jadi aku la empunya barang tu...ni no tipon aku...012 4397272...

Kalau tak dak gak kena la aku beli lain.

Peazzz...

2 comments:

9W2OCC SHAM said...

dah masyukkkk,,,
beli jer yg lain,,,
kira sedekah jer laa,,,
hehehehe

JR said...

Dah dapat balik masih ada yg prihatin...