Friday, October 5, 2007

Sambung cerita semalam

Semalam...4/10/07 seawal pagi selepas sahur keluar rumah bersama kuda ku ke kem wataniah 503, setibanye aku disana sahabat ku telah menunggu dan kami bergegas masuk kekawasan kem menemui saorang lagi sahabat yang akan memandu trak tentera ke kem ke6 renjer Sungai Petani..Aku telah diberitahu oleh sahabatku ttg perjalanan tersebut dan aku mengambil kesempatan untuk menumpang kudaku bersama ke pulau pinang...kalau tak terpaksa lah aku menunggang kuda ku yg kurang sihat itu ke sana...
Kira kira pukul 7.30 pg kami pun sampai ke Seberang Jaya, selepas menurunkan kuda ku, aku pun mengucapkan ribuan terima kasih pada sahabat2 ku dan aku di temani saudara Kaswan terus menunggang kudaku ke rumah Ayus...singgah sebentar berehat dan kira2 pukul 9.30 pagi kami pun bergerak ke Pulau Pinang untuk menguruskan tranfomasi FX ku...



Kuda ku disamping sahabat ku Kaswan diatas Trak Askar...



Sahabat2 yg menolong mengangkat/menurunkan kudaku



Tiba dihadapan rumah Ayus...Waktu menunjukkan pukul 8.03 pagi..

No comments: