Thursday, October 4, 2007

Road to Transform...FX 2 ...????


FX125 DOHC...
Aku beli motor ni setahun yg lalu...disebabkan banyak masalah yg dihadapi kudaku ini banyak berada dikandang sahaja dari dijalanan...sejak dia bersama aku jarak yg paling jauh ditunggang adalah ke tempat peranginan Cameron Highland...and the rest cuma sekitar Bandar Ipoh...
Di sebabkan masalah demi masalah aku dak tak tahan membela dan memberi makan kuda ku ini aku pun nekad untuk melepaskan kuda ku ini walau dihati ini masih menyayanginya.
Dan sejak hari itu aku mula melayari internet untuk ku lamar kuda yg mungkin berkenan dihati..agak lama juga pelayaran dan pencarian aku kerna tak mahu aku terkena lagi...so setelah lebih satu bulan baru lah aku berpuasa hati, dan bermula lah pula pencarian sebenar...jeng..jeng jeng...sambung esok lak....

No comments: