Tuesday, January 22, 2008

First post 2008..

Akhirnya, setelah 21 hari berlalunya bulan Jan 08, barulah aku boleh online semula, rasanya belum terlambat untuk aku menucapkan selamat tahun baru pada rakan2 yang mengunjungi blog saya ini..sebenarnya banyak aktiviti yg dah dilakukan dalam tahun baru ini, tapi disebabkan aku banyak tugasan yang lain dan juga internet conection aku pun baru je disambung semula so tak dapat la aku nak recall dan upload kat sini...

So bermula dari pagi ni aku akan mula mengupload kembali dairi kehidupan aku disini....

Perbincangan terbaru so ni lah butir2 nya...

9W2GBR check below dan tunjuk kat rakan 9W2MXA...apa komen beliau...



Specification :
Dimension(mm)
2100*830*1140
Net Weight
120 Kg
Engine
Single Cylinder,Air Cooled,4 Stroke
Engine Capacity(cc)
150cc
Starter
Kick and Electronic
Battery
12V 7Ah
Front Brake
Disk
Rear Brake
Drum
Front Rim
1.40-21
Rear Rim
18-1.85
Front Tyre
Light Alloy / 2.75-21
Rear Tyre
Light Alloy / 4.10-18
Gear
Manual

Sok ada masa aku pi ronda2 Taiping & Kamunting kot2 ada dealer kat sini...nak check bab harga lak...

No comments: