Thursday, December 11, 2008

Modenas Promotion Service Team

7 Dis...Service Team ni aku tau depa mai tepen atas info Wakjol aka Suparjo...so pi la amik kesempatan atas check free ni...after check semuanya ok cuma satu jer depa info yang brek pad belakang akunyer kuda dah nak abis...so depa tanya nak tukar ka...aku kata kalau ada stok tukar la dan pomen tu bagi tau harga dia rm25.50...aku on...yang aku radang nyer selepas 45 minit depa pokah kuda aku atlast depa kata terpaksa guna balik yang lama, depa kata akunyer brek jammed...pada hal aku dok tunggang tak dak pun masalah dah masih berfungsi ngan baik...cuma memanglah pad dah nak habis. Yang buat aku lagi radang lepas depa pasang brek lama, brek langsung tak berfungsi...malas cakap banyak terus kata ok...depa tak senang hati terus bagi aku no talipon servis kat gurun kata kalau aku turun depa bagi special treatment tuk kuda aku.
Tak masuk akai langsung...nak tukar brek nak kena turun gurun dari tepen lu pikir la sendrey....
Sebelum balik aku amik keputusan beli jer pad dan pastu try repair sendrey...bila aku buka balik rupanya depa pasang tak betul...
Persoalannya...mana mutu dan kualiti service team ni...


Malas ikut perasaan....

Peazz...

No comments: