Friday, October 9, 2009

Atlast...4 Saja

Dah ready kuda kepang aku...dia sentiasa bersedia, tapi aku yang nak tunggang dia ni tak tahu la...langsung tak adaintensif traning, kayuh...pun seminggu sekali...tumpang program rakan2 jer...apapun aku tetap kayuh...BM tunggu, aku bukan nak cabar kau tapi aku nak enjoy the ride with the rest of my fellow friends yang kayuh pakai baju orangeapelgreen...kita amik gambar banyak2...tolak sama sama....kayuh sama sama...sampai abis...pastu tunggu nasib....kalau timbul nombor naik bawa balik habuan....


Kak Tex with New Spec.
Gearing sume dah SLX
Brake Hydro pun dah SLX
Cranks SLX
Handle bar Lurus Oversize XMission
Stam Omoeba 70mm
Lain barang asal

Peazz...

ps : kimi hg jangan radang enjooy your stay kat Berlin...
tajuk tak kena langsung...apamenda yang 4 tu...hanya Megat mengenal Sham....hehehe

No comments: