Saturday, October 3, 2009

Dah Register

Sah...penuh bulan ni ngan aktiviti kayuhan jer...mula dengan minggu ni...pastu terus keujung bulan...gila kayuh tul, tapi badan camtu gak ada la mulut2 menyumbangkan suara yang memang dah sumbang tu...apapun sapa yang kayuh jer tau nikmat dia...apa yang kita dapat bila bersama mengharungi program2 yang dianjurkan...baik dari segi baju nya, pemandangan nya, keperitan nya, keriangan nya dan macam2 nya lagi...yang penting badan kita sihat...biar besar badan atau besar perut tapi tak payah jumpa doktor selalu...

4.10.09 - Sambutan AidilFitri dan Kayuhan Salak @ Pra BM 2

11.10.09 - BM Mountain Bike Carnival
17-18.10.09 - Kayuhan Pecah Lemak Raya (KPLR) Kangar-Hatyai-Kangar 244km

25.10.09 - Ride With CM - Esplanade, Penang.

Dah register tuk yang 50km - Teluk Bahang

Dan dah ada dalam kepala program yang akan disertai bagi bulan2 berikutnya....

15.11.09 - GPS ( Gopeng Peanut Search )

6.12.09 - Kayuh Lasak ( I'am Back )


dan...mungkin program last penutup kalender kayuh aku kat Taiping...dengar cerita pihak Majlis Tempatan mahu Taiping MTB menganjurkan juga program tersebut sebagai kalender tahunan Bandar Taiping...apalagi pihak yang berwajib...Sahut Cabaran tersebut...aku tumpang kayuh.

Peazz....

ps : ada satu lagi..tak tau apa status aku...depa bagi kayuh ker dak...simtbexploration09