Monday, May 17, 2010

Elly Merajuk Ida keriangan.

Selesai sudah satu lagi program kayuhan bersama rakan2 blogers khususnya...bab apa aku kata camtu sal program ni dihebahkan melalui blog...dan seterusnya disampaikan melalui rakan2. Aku cam biasala saja buat provoke cam nak naik atas tu ngan moto...saja nak tengok semangat kawan kawan...alhamdulillah semua selamat menuju puncak...dan janji ku pada seseorang berjaya aku kotakan..."tangkap gambar dengan pokok teh" bravo....

Sebahagian rider yg turut serta
Kayuhan Tapah-Cameron

Kenangan Lata Iskandar

Ayor free

Sempadan Negeri

Trademark Cameron
Bukan yg belakang tu tapi yg merah besar tu.

Tangkap gak lah kat cni sal semua org tangkap

Lain-lain gambar kalau kau org nak copy pi cari kat fb...sat gi aku upload semua yg sempat aku snap..

Peazzz...

No comments: