Monday, May 11, 2009

Time Tunnel - Cameron

Macam dijanjikan pada post yang lepas, so masa trip cameron yang baru ni aku singah la tempat tu, hajat hati nak ambil gambar keratan surat kabar berita tentang Muhamad Ali tahun 1975, tapi jumpa ngan owner galeri tu, dia kata lum dipamerkan lagi. So pi la ushar apa barang lain yang di pamerkan. Kalau ikut dari pemerhatian aku barang2 yang dikumpulkan oleh Mr.See
( nama owner tempat tu ) mau makan masa 7 ke 8 tahun, tapi jauh dari apa yang aku sangka, Mr See ni baru jer memulakan koleksi nya ada dalam 2 tahun jer. Memang all out lah Mr See ni respect aku...tengok la serba sikit gambar yg aku ambil...selebihnya ada dalam kamera adik aku nanti aku copy dan upload kat cni..

Tiup la sampai esok pun takkan nyala lampu tu
..Wak oooiiii


Ni la alat sukatan zaman dulu


Merdeka...Merdeka...Merdeka
Mini Dataran sini pun ada
Siap ada beskal Posmen tu..antik tu


Bertapa lajunya basikal Raleigh tu..tak terkejar singa tu.


Nak tengok banyak lagi...kalau ada masa singah di sana...admision fee cuma RM5.00 satu kepala tapi cukup berbaloi, banyak yang boleh dilihat didalam sana. Lain kali mau aku dapat masuk free ni...tolong promosi ni...apamacam Mr See.

peazzz...

No comments: