Wednesday, June 17, 2009

Cuti Keluarga Bersama Konvoi Rakan Radio.

Dalam mengikuti konvoi rakan radio utara baru baru ni, teman sekeluarga sempat gak curi2 masa beriadah bersama keluarga, sempat la singah ke Jonker Walk disamping jalan2 melihat suasana bandar sejarah itu.


Dan pagi sebelum balik teman sempat gak merasa menaiki Eye on Malaysia (Melaka) yang dulu ditempatkan di Taman Tasek Titiwangsa yang mana teman tak berkesempatan merasanya.


Selepas xtvt di Nilai 3 selesai, secara rasminya konvoi tamat dan berpecah, maklumlah sekolah masih cuti ramai rakan2 mengambil kesempatan menyambung cuti dengan acara masing2, ada yang terus ke Kuala Lumpur, ada yang menziarah sanak sedara, dan ada juga yang terus balik keutara, walau apa pun kesemua diberitakan selamat pulang kesarang masing masing. Teman pula bersama 4 lagi kereta bermalam di Bandar Sunway dan pulang keesokan harinya melalui jalan persisiran pantai barat...melalui Bandar Kelang-Teluk Intan-Manjung-Taiping.

Sempat gak singah Taman Bukit Melawati jengok2 dan yang paling menarik perhatian ialah monyet lotong yang agak jinak dan boleh dipegang.


Seterusnya destinasi terakhir ialah masa untuk menghabiskan saki baki duit yang tinggal dengan singah di Sungai Besar kat situ kaum perempuan lah yang senyum sampai telinga...kita teman dan tunggu jer....sampai tertidurzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.



Peaz...zzzzz

No comments: