Monday, June 15, 2009

Kayuh Ambil Angin

12 june...petang kayuh suka2 pi Ulu Sepetang sambil di Escot oleh XYL, tujuan sambil kayuh sambil pekena Mee Udang Mak Teh...petang tu juga ditemani oleh rakan sapa lagi geng radio gak la....DMG,SPO,OCC ngan anak...kayuh pergi balik 34km semuanya...sempat juga berjumpa ngan 9W2OSM (Osman Che Mustaffa) yang kebetulan berkonvoi 5 biji kereta dari Kelantan sedara kahwin katanya..

Bodek ada makna tu

SPO makan udang sekor jer, takut tak leh kayuh balik

OCC ngan Harmonik, seperti biasa makan semua sedap

Aku kontrol manco siap tunjuk bulu dada lagi.

Tengah rancak layan Udang

Ni bukti, kang ada lak yang kata kami mai naik kereta...tu Kuda baru
Tiada lagi Canondale Biru...dah naik Ganu Putih lak.

13 june...pagi kayuh amik stamina bagi preparation tuk ke Nibong Tebal Jamboree...21 ni...tinggal tak berapa hari jer lagi...masih rakan yang sama kecuali OCC jer tak der bab semalam pas kayuh dia terus balik Kelang antar air ..opsss anak Isnin dah mula nak sekolah. tapi pagi kayuhan disertai juga ngan rakan2 Taiping. Jarak kayuhan tak jauh cuma 22km jer tapi semuanya mendaki...melalui Lata Batu Hampar hingga ke Puncak tadahan air Bukit Larut.




14 june...petang kayuh 3 orang ngan DMG dan AZJ...datar dan mendaki..15km jer, saja nak bagi lutut longar...ujian yg sebetulnya lagi seminggu...jangan ada yang naik lori dah ler nanti, mau panas telinga kena paku....hehehe..

Woi...mandi jommmm

Apa tengok tengok...berani turun la...

Ada cam Badak Air kat zoo tak


15 june...petang 44km Taiping ke Batu Kurau...4 stesen DMG,SPO dan OCC puas kayuh hari ni...dan rasa rakan2 dah bersedia untuk Nibong Tebal ujung minggu ni...sempat gak tangkap gambar 2,3 keping buat tatapan kengkawan....






Peazzzz....

1 comment:

mr. azizan said...

perghh temppat menarik ni..