Monday, August 17, 2009

Tekah Runaway Xcident

12.45 pm 16-08-09 Terima call dari ROT tanya aku kat mana...sudah pasti aku kat Penang lagi baru habis program kayuhan merdeka...dia bagitau ada xcident kat Tekah Runaway...minta aku tangkap gambar, tapi aku takleh...Aku talipon rakan kat Taiping tanya betul ka sebab xcident ni lain sikit...JTJ ada kat Parit Buntar...call RMX kat Tesco shoping...last sekali call OPT dan bagitau and minta dia pi bawa camera sambil pi risik betul ka....kul 4.15 pm dapat pengesahan kejadian tu betul berlaku...Pesawat Ringan yang dipasang seminggu lalu siap untuk test run...semasa penerbangan sulong dibuat diceritakan baru naik lebih kurang 30 kaki diudara salah satu enginnya tak berfungsi dan mengakibatkan ia terangkat dan terus terjunam diujung landasan...Pilot meninggal ditempat kejadian ...Kami sampai di Taiping terus ke lokasi kejadian maklumla benda jarang berlaku...singah jap jengok2 sambil tanya2 cam polis pencen..
Bangkai pesawat ringan yang jatuh
terjunam...hancur tak serupa kapalterbang dah
Dari sudut lain
Bukti kami ditempat kejadian.
DMG masih lagi pakai teeshirt kayuhan merdeka
ni baru sampai dari Penang.



Video semasa kejadian diambil oleh salah seorang saksi semasa
kebakaran berlaku mengunakan camera hp.

Lagi gambar boleh di tengok di OPT blog.

Peazz...

No comments: