Wednesday, November 4, 2009

Home Made Pizza

Elok aku masuk jer XYL aku tanya

XYL " mana sham "
aku " dah balik "
XYL " la apasal tak tunggu sian dia tak dapat rasa "
aku " ingat buat makan sarap bebudak sok pagi "
XYL "tu lagi 3 belum masuk oven "
aku "takpa la bukan rezeki dia "

Second Pizza dah siap sementara aku layan Pizza Mozarella

Dah 2 piece masuk mulut..tu tgh potong kepinag yg ke3

Ke -4 kut

Ballance tinggal separuh tuk anak bab perasa lain2

dan aku pun layan sorang2 sambil ingat kat hg sham...hehe habis separuh Pizza Mozarella tu aku belasah. Memang bukan rezeki hg...tapi aku rasa hg seronak sal dapat call dari sesaorang yang rindu kat hg kata dia la...hahahahahahaha...

XYL aku beli oven baru brand Moxxa diedarkan oleh Amway...so dia test la buat Pizza sebagai menu pertama guna oven tu....setelah siap aku bagi 5 bintang...bab lembut dan tasty...ni bukan nak bodek tapi memang sedap lah...kalau Sham rasa pun pasti dia kata SEDAP...

Peazz...

ps : Sham hg jangan marah aku lak..sok kalau ada balance aku tapaw utk hg.

No comments: