Wednesday, November 25, 2009

Kah Kah Kah He He He Hik Hik Hik

1.36am baru tutup laptop nak tidur...tapi sebelum tidoq cam biasa la pi buang yg kecil dulu...tgh buang yg kecik tu tup tup sms masuk...kuar bilik tut...trus baca...sms dari OCC...

" Hang tengok gambar dgn apie kat jambatan dgn basikal blh kiri "

so aku pun bebalas sms tanya apa ada dan dia jawab esok cerita dah malam ni...aku yg nak tidur terus sambar netbook aku ngan berukband terus bawa masuk bilik tidur ekses tenet balik...bila tgk aku dah perasan apa yg OCC maksudkan aku gelak dalam hati...penakut gak mamat sorang ni... hehehehe... aku cerita kat dia sampai dia gelak balik kat aku... hehehehe...

En3 nipun dimuatkan pasal OCC la yang kacau aku nak tidur...dah alang2 ekses tenet apalagas...taip la sikit....

Lama gak aku gantung beskal lepas kayuhan di Parit tu...langsung tak kayuh...tapi beskal selalu pegang... tambahan 2 minggu lepas aku baru dapat satu frame oldskool Merida Matts dar BBS...
soh OCC contact org tu dan kautim kalau dia letgo ikut rega yg aku minta kira jadi... itu pesan aku kat OCC...lumpun frame tu sampai kat tangan aku... adalak sms sampai dulu siap dia offer up lagi seratus...sorry la BRO...gua memang minat menda ni...dapat lak saiz 17 apalagi... seronok tak kira la...pasang pelan pelan dan petang semalam baru leh test ride ...marvelous...puas dan seronok. Gambar dan cerita pi tengok kat OCC nya blog.... <---- tekan kat ctu.

Cuma satu gambar jer aku nak curi Sham buat kenangan sms 1.36am.

Esok kalau cuaca baik kita layan Karipap Bukit Merah lak... lama tak layan sana. Insyallah

Peazz...

No comments: