Wednesday, July 28, 2010

Kerana Mu November Tanggo.



Lepas jer Jamboree Karnival Lipis hari tu aku terus tinggalkan Kak Ida bercerai badan...apa tak nyer tengok sendiri la sal apa aku buat camtu...ni kira akibat main selut...hehehe

So aku baraikan, tuk tujuan service dan boh make up balik...tapi kena penyakit lain yang mai terus barai hampir sebulan.


Tapi dalam masa yang sama aku kena lak penyakit SARS ni...so tinggal la Kak Ida lama tak bersatu...agak lama gak aku sengsara ngan penyakit tu...hingga tanduk jadi agak tajam...hehehe...


Tapi kerana Mu Nibung Tebal aku terpaksa gak menyatukan kembali dengan sedikit perubahan dan setting...dulu aku guna riser bar...dan kali ni aku boh flat bar lak...

Jadi petang tadi setelah lama aku tinggalkan dan kerana terpaksa aku panjat gak tempat yang lama aku tak tawan...ketinggian baru nak mencapai +/- 150 meter...kalau tak silap la...tu pun tercunggap cunggap tak tau la camner hujung minggu ni dua kali ganda ketinggian yg perlu dicapai sebalum dapat melengkapi keseluruhan trek jambore kali ni...harap2 beloh aku habiskan kesemuanya...misi kali ni nak kutip semua CP dengan kayuhan santai jer...tak der Magik2...hehehe...

Dah tak der kawan nak teman kayuh kira kayuh sorang sorang la aku...amik gambar ni pon pakai timer boh atas tanah, bertujuan nak kasi api sikit pada rakan kayuhan lokalan aku...bagi depa ingat yang jamboree Nibung Tebal tinggal 3 hari jer lagi...elok la longgak2kan lutut jangan nanti ada bunyi2 rakan naik loriiiiii...hehehe...

Peazzz...

ps..kasut dah beli ka...jangan nanti ada alasan kasut tak der...hikhikhik...

No comments: