Tuesday, February 2, 2010

Dah Tua De Langkawi

Gambar yang paling aku suka,
Tapi ramai gak yang radang.

Alhamdulillah program kayuhan ke Langkawi bersama rakan rakan Taiping selesai tanpa apa apa masalah. Cuma tajuk kayuhan jer dah berubah..." Dah Tua De Langkawi" dengan motto kayuhan Riadah Bukan Kayuhan Haram Jadah. Tapi rata2 semua gembira dan masih tak puas walaupun dah tawan setiap inci pulau tu dengan jarak kayuhan 116km kesemuanya, mungkin akan diulang lagi dimasa akan datang.

Terima kasih pada rakan rakan kayuhan yang terlibat juga pada rakan rakan Ham Langkawi dan tak lupa pada Abang Ron yang sanggup datang melawat kita orang masa di Kuala Perlis.

Cadang nak tidoq cni
tapi sal murah sangat sewa bilik tu
terus cancle

Sayang Signboard ni tak secantik
pantainya. Susah sangatka nak cuci
papan tanda tu.

4 sekawan yg masih setia ngan
Jersey OrenAppleGreen

Pantai Tanjung Rhu

Langkawi Cable Car
Gunung Mat Cincang

Tinggi bukit ni,
tapi berbaloi bila sampai kat destinasi
lawa ciptaanNya.

Air Terjun Telaga Tujoh

Pendakian nak melintasi Gunung Raya

Ni kat tengah pekah Kuah

Last sekali terima kasih buat Cikgu Bad bagi tumpang tidur. Apapun satu lagi destinasi dah ditawan. Tak tau mana lak nak pi lepas ni, jumpa lagi.

Tunggu cerita rentetan perjalanan di goblog 9w2OCC

Peazzz...

3 comments:

zan-xray said...

Tengok gambar pun macam rasa dah kat sana..
Tunggu lak upload OCC siap dengan cerita aliran sasteranya

Ab Aziz bin Ab Rahman said...

Betul tu zan, photo editing pulak makin menjadi.TAHNIAH.Dapat pulak dia sorang bergambar di hadapan burung lang,tempat tak boleh bawak kenderaan tu.TAHNIAH lagi sekali.

JR said...

Zan...hampa pi gempaq metro pun best gak, tambah lak hr ahad tu pi KKB..awat la depa buat hari yg sama..melepas kami.

Pak Aziz ... kekadang bila ada kesempatan tu cuba tunjolkan diri, jadi org pertama...so itu yg boleh dapat tu...kalau dok tgu2 kat blkg kira ambil gambar dari jauh jer la.
Tapi agak sedih dgn cara org yg menegur tu...macam saya cerita kat pak aziz tu la...