Saturday, January 16, 2010

Mickey & Minie

Dah besar deme ni...3 bulan umoq tapi lincah tak reti dok diam.
Aku dan lagi buah en3 ni sambil tunggu 2 rakan ku sampai umah.
Depa ni janji nak mai ambil aku kul 5 tapi dak 1/2 jam nunggu
tak sampai gak. Projek rahsia ni jadi ka tak jadi.
kalau jadi ada rakan yg akan marah sal
tak ajak depa. tapi Insyallah kita jumpa kat jalan
pagi ni...kalau jadi la.
Harap2 jadi lah
Tak mau nanti depa kata jadi tapi
KONVOI MATRIX
jer.

Peazz...

Deme dah sampai cdepan umah aku...yahoo..jadi...

1 comment:

zan-xray said...

orang rumah aku tengok dia geram ooo..tambah yang terkejut tu