Thursday, January 21, 2010

Sesekali KuRasa Teringin

Jom kengkawan...kita pai lek ni lak...

Betong Mountie Ride

Date : 31st Jan 2010
Time : 07.00 am (Malaysia)
Meet: Kedai Amin Betong, Thailand
Route: Offroad . . . . . Dist : 30km+

En3 ni sambil layan lagu tajuk kat atas....so sapa nak ikut jom...tapi itupun kalau KDN aku bagi Permitt...kalau tak aku layan lagu dan gambaq saja la.

Kut hampa nak jalan dulu pi klik kat url ni

Betong Mountie Ride




Peazzz....

4 comments:

9W2OCC SHAM said...

dah lama teringin,,,
klau dapat nak g ke,,,
kubu komunis,,,
depa kata kat sana,,,

i follow,,,

xraypapatango said...

ha elok la tu, aku leh teman korang dari ijok, naik sumpitan terus g grik dan pengkalan hulu.
kat mana lak pasborder aku ni??

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

炒米粉Ken said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社