Tuesday, September 29, 2009

Cat In The House

Aku pun nak tayang gak la...baka yang tinggal kat aku...yang ni baru 6 bulan tapi badan mengalakan umor 2 tahun...tak pernah kuar rumah...kalau kuar pun pasti diteman oleh aku takpun harmonic teman...kira yang ni paling bernasib baik la...ni pun gambar dia aku ambil selepas tengok gambar sedara2 depa yang dibela oleh OCC...dia dok main keliling aku yang tengah layan Amazing Race...apalagi amik kamera shoot....dan buat en3...saja bagi rakan rakan geram....heheehhhe...kali baka dia mesti holiauuuu oooooo.....sal ada pasangan dia menanti untuk dijodohkan....

Apa tenung lama lama
Tak mau aku pi Klang...tak best,
Taiping Awek cun cun woooo.

Peazz...

2 comments:

9W2OCC SHAM said...

tak tahan wooo...rindu ...sejak blk cuti raya tak jumpa lg anak teman ni... pasni klau ada baka tolak kat teman sekor... kat RKM tak yah... pasal dia dah jd baka... wakkakakakakakakaka

JR said...

wa ni dah bagi betis nak peha ni...