Monday, September 7, 2009

Main Kayu Tiga...

Sat tadi datang lak sorang Jejaka hensome, baru jer aku nak beramasmesra ngan Kak Gee dia mai tunjuk muka dan jeling jeling lak...rupanya tembelang Kak Gee pecah...patut le semalam beria bebenar minta baju raya...dah janji rupanya, ngan jejaka ni...diam diam main kayu tiga rupanya kau...so aku malas nak cakap aku terus jer jatuh talak ngan Kak Gee ni...aku apa nak kesah...Kak Ida ada leh ganti tempat Kak Gee...dan ada lagi sorang Kak Tex...hah yang ni aku pasti sayang selalu...jangan cuba dekat tau...nanti kita pi Honeymoon sekali lagi kat Bukit Mertajam...kita kacau itu Kak Gee ngan Abang hensome tu...kita nyanjing...bagi depa makan habuk jer.

Ni ha Jejaka tu...depa sembang senyap2
aku terdengan depa nak pi dating
kat zoo lagi.
Mungking bab kereta warna putih kut,
tu yang Kak Gee berkenan sangat tu.
hang jaga la Kak Gee betul2,
Aku ceraikan Kak Gee bersyarat..
Tu Kak Gee nak masuk kereta pun
kena papah...jelouse aku..
Tak reti ka nak masuk sendiri, ngada ngada betul
Kak Gee ni.

Apapun demi semamgat kengkawan selamat bergembira...hidup bersama Kak Gee....

Peazzz....

ps : Jumpa di BM hang tau la aku nak buat apa...tungguuuu...

No comments: