Wednesday, September 23, 2009

Curah Minyak

Ni mesti ada yang suka dan ada yang marah...apapun aku sendri pun tak tau kenapa aku tak suka deme ni...dulu aku tak suka keeper dia belagak sangat, skrg ni aku pun tak tau, mungkin saja nak berseteru ngan ROT kut (dan semalam kenai sorang lagi seteru ONK) ..tapi kalau semua sokong MU tak syiok la dunia bolasepak ni...betui ka pak Ajis...Bob...dan ramai lagi yang segeng ngan aku...so kalau anda segeng ngan aku ambil mana mana tag gambar ni dan post kat blog anda sambil bagi 3 sebab kenapa anda tak suka team MU ni...selamat bergaduh kat alam maya ni....

Mungkin sebab budak ni kut

Ouk Ouk Ouk

Peazz...

ps : gaduh kat cni jer tau...baru2 ni pun depa menang kes jam refereeee rosak jer...kalau tak sori ler....anak aku sendri pun musuh aku...tapi aritu aku tolong belikan poster MU kat dia...musuh tapi masih sayang anak...

No comments: