Sunday, September 13, 2009

Tak Leh Tidoq

Kacau dibuatnya bila aku buka blog DFA dan terpandang satu post dari NNL kat chat box sisipan ustad...apa yang buat aku tak keruan ialah bila tengok paticipant dah hampir pada mengcukupi koata...camana aku leh tak tau projek ni...walhal aku dok asyik memantau di depan komputer riba ni 20 jam sehari...(Razif Baling pun lama dah tak updated blog dia) selalu gak ikuti blog2 rakan MTB...diam2 jer deme ni buat program...ada ka rezeki nak joint ni... tapi camner hah...aku nak pi sorang blanja besar gak...ada ka rakan Cycling Ham yang berani nak ikut...rasanya Pak Nasir leh tolong kautim kut...kalau ada satu kereta comform aku joint...Jom Rakan rakan Ada Bran..ker...


Baca kat sini apa sebab aku tak leh tidoqqqqq.....

Peazzz....

ps : Pak Nasir kalau tak dak rakan yang brani sahut cabaran, tolong reserve satu tempat untuk wa...wa tumpang Pak Nasir...Tapi kalau semua hardcore Cycling Team Malaysia boleh joint...alangkah seronoknya...melihat orenapplegreen beraksi...

No comments: