Thursday, December 31, 2009

27 Dec 2009

Sepatutnya kayuhan balik ke Kangar...tapi disebabkan sayang pada diri aku yang masih belum sihat sepenuhnya...aku ambil keputusan tak kayuh dan selepas semua rakan selesai bergerak...akupun melencong mencari isi perut sambil jalan jalan ke petang Satun - Setoi dan terus ke lokasi makan tengahari yang sempoi...tempat ni aku singgah buat kali kedua...kali pertama masa kayuahan pecak lemak...sebelum ke Pak Bara lagi dah aku pasang niat nak kesini, alhamdulillah sampai juga...tu yang dikatakan rezeki so makan puas puas...pada sorang kawan ku tu sorry bebanyak...lain kali kita mai lagi....hehehe...jangan marah no...layan gambar dah la...mungkin terubat kut marah tu...atau bertambah amarah aku tak tahu...2010 kita pi jalan jalan ngan kereta cari makan puas puas...

Ni kat Pantai Pak Bara makan malam
Siakap tu menu apatah
sedap...cam ala ala tomyam
tapi lain masam2 sup dia,
kena lak aku tak sedap badan
kalau tak mau aku hirup sampai abis.

Ni depan kedai makan tghari
tapi ni bukan sign board kedai tu
walaupun aku tak faham tapi
aku dapat agak
dia promosi menda lain

Layan terung rebus circa asam
peh...OCC lalu belakang pun
sah aku tak perasaan

Lega...kenyang perut,
Kalau ada hang Sham tentu abis ulam tu
tak larat aku sorang nak pulun
3 set semua.

Merida 350 & merida 150
selamat sampai balik m'sia
Tuk paparazzi, katanya
lain kali dia nak pinjam 350 tu pula pi Songkla.
Argggghhh Bob kata ingat aku nak
book dulu, Xray lak minta,
Takpa aku bawa keta jer lah,
Janji keta tuka hat besar.
Kompom jadi.

Peazzz....

No comments: