Thursday, December 24, 2009

Bihun Sup Tulang - Warong Pak Tam (Warisan Bonda)

Lagi susulan Eye Ball Kamunting Timur, so malam tadi ajak XYL ngan Harmonik pi try test, berdasarkan lokasi yang diberi aku terus berhenti ditempat yang dituju, terpampang banner kedai tu "Warong Pak Tam" sinonim nama kedai tu...maklumlah sebahagian rakan kenalan aku mengenali aku ngan nama gelaran Pak Tam gak...so aku masuk cam warong aku la...terus jer order Bihun Sup Tulang...XYL dan anak aku pun ikut jer...aku order tu pun berdasarkan kata kawan aku Bravo (bukan nama sebenar) bihun sup dia sedap...

So bila sampai aku tengok tak la special sangat seperti biasa jer...tapi bila hirup jer kuah dia umppphhh terasa enak dia...aku tanya XYL aku apamacam boleh ulang lagi ka dia kata boleh...anak akupun kata sodap...tapi tambah sedap lagi bila campur sup tu ngan sambal dia...uhhh...meleleh air hidung...

Along tengah layan Bihun Sup Tulang

Kira tak sia sia la jalan jauh sikit pun...berbaloi...sambil makan tu aku tengok ramai gak pelangan dia datang bungkus roti canai...perut rasa cam tak cukup lagi...nak order lagi sepingan sup malu lak...terpikir mungkin roti dia pun sedap kut...jadi nak elak malu aku bungkus bawa balik...ni pun baru jer lepas layan roti canai dia okey juga...lembut dan sedap...

Lokasi kedai tu aku nak habaq pun tak tau nama tempat tu...tapi dekat ngan Sek Keb Dato Ahmad Rasdi...cari la sendiri kalau nak rasa...bukan aku dapat kamsenpun kalau promote kedai tu...hehehe...

Peazz...

No comments: