Tuesday, December 22, 2009

Menjala Tengas

Berpeluang mengikuti program Ops Tengas bersama rakan2 Ham Taiping dan Parit pada Sabtu lepas 19/12..seronok juga dan kalau ada lagi mesti nak ikut, bukan apa kesedapan ikan goreng Tengas tu yang mengujakan aku untuk aku kembali mengikuti program mendatang Insyallah.....Liputan lengkap boleh dibaca di 9W2IPT

Menbuboi Jala sebelum turun,
betui ke ayat oren tu lantak ler janji aku faham.

Sebahagian dari hasil tangkapan.
Dibahagi sama rata untuk dirasa sorang sikit.

Peazz...

1 comment:

zan-xray said...

kira yang tak gi ni tak merasa lah yer ikan tengas tuh huhu..
tengok gambo je lah.....