Friday, December 25, 2009

Last Sebelum Ke Utara...


Petang tadi sempat lagi layan kayuh ngan OCC...aku kata hg pi dulu sham aku follow...dia tak mau...so aku bawa la pi kayuh pusing lake...sampai jer kat lake aku tengok banyak lak kenderaan dan kat dataran kedamaian ada lak khemah pameran...lagi pun esok hari cuti...esok apa lani ni dah kira hari krismas...hohohoho...zasss laju jer santa tu terbang kat atas umah aku....iklan sat...apalagas berbalik pada kayuhan petang tadi...sampai jer kat depan flamington, aku kilas kiri...sham cepat jer tanya pi changkat jering ker...aku balas hg ikut je la...tadi aku suruh pi dulu tak mau...so aku bawa dia ke tempat rahsia...sampai dia minta berhenti la...Bukit

Ma Ka Tiong....lagi satu trek Jamboree Taiping....ku tawan puncak...tapi kawan kita sesat jalan sal jauh tertinggal...kalau tak ujan aku tetap tunggu hg kat atas sham...tapi sal ujan aku trus jer turun....layan downhill...ser low serlow sal takut kalau jadi cam hari tu kempunan aku nak ke Utara...


So skrg ni tengah tunggu rakan2 tengah sampai tepen...mungkin kuar sat jumpa depa minum kopi kat railway...pas tu balik tidur...esok kul 9 nak stanby tunggu rakan amik dan terus gerak ke Utara....Basikal aku dua dua dah gerak tapi depa tidur kat selama malam ni...sok DMG akan bawa terus ke Utara...jangan dia tak muncul dah ler....kalau dia tak muncul aku kompom jadi support car...hehehe....


Peazz...

No comments: