Monday, December 28, 2009

Apa Yang Dijangka Berlaku Dah Berlaku....

Sedikit tips tuk rakan rakan yang nak ber KAWAT ujung minggu ni..jangan pakai FullSus..dan Pedal Clip...anda akan menyesal. dan pasti akan menyumpah pada organiser Kawat tu...tapi apapun aku rasa cukup banyak kelainan yang bakal dirasai oleh peserta KAWAT kali ni. Kalau tahun lepas anda komplain banyak landai...kali opssss...datang dan rasa sendiri....hehehe...nak tips lebih halooo halooo aku....nak lebih klik sini

Aku dah bagi hint...pada en3 aku yang lepas....sebelum KAWAT lagi tapi ramai yang tak study trek ni....mungkin ramai rider ingat trek akan seperti tahun lepas. Juga pada organizer...pendapat aku depa tak amik...so terima lah apa yang dah berlaku...walaupun aku tak turut serta dan berada diluar kawasan tapi bila masuk balik jer dalam kawasan yang sewaktu dengan nya 5 massage masuk dalam fon aku, rakan rakan bagitau Jamboree Taiping kecoh....bukan aku nak tunjuk pandai tapi dari pengalaman aku benda2 yang aku agak berlaku telah berlaku...jadi pada organizer khasnya pandai2 lah cari jalan baik untuk menyelesaikan masalah ini...

Maju MTB untuk selamanya.....Kayuh untuk Sihat.

Tapi apapun tahniah pada rakan2 yang sanggup turun demi kerana semangat MTB...buang yang keruh ambil yang jernih...

Peazzz...forever.

No comments: